Campanya promoció drets infància

Vídeo 2

Vídeo 3

Novetats

Protocol d'actuació en cas d'alerta meteorològica

La Direcció general de Família, Infància i Adolescència i Repte Demogràfic ha elaborat i publicat el Protocol d'actuació en cas d'alerta meteorològica per pluges en Centres de dia d'infància i...

COM AJUDAR A LOS XIQUETS, XIQUETES I ADOLESCENTS A AFRONTAR LES EMERGÈNCIES I DESASTRES NATURALS?

UNICEF ha publicat una guia d'acompanyament psicològic i emocional dirigit a famílies per a la cura de xiquets, xiquetes i adolescents, davant la situació d'emergència ocasionada per la catàstrofe...

Renovació del Consell d'Infància i Adolescència de la Comunitat Valenciana

Després dels primers dos anys de funcionament del Consell d'Infància i Adolescència de la Comunitat Valenciana es va a procedir a la primera renovació dels seus integrants. Es pot consultar la...

Telèfons d'Informació de les Entitats Col·laboradores en l'Acolliment Familiar

A continuació, informem dels Telèfons de contacte de les Entitats d'Acolliment Familiar que col·laboren amb la Conselleria en el foment i difusió del recurs. Província d'Alacant: ASSOCIACIÓ SSOM...

Llistats d'assignació i tramitació

En este apartat publiquem els llistats actualitzats per mitjà dels que s'ordena l'assignació de famílies en les propostes d'adopció nacional amb consentiment dels progenitors i la remissió de...

Informació important per a sol·licitants d'adopció

En este apartat figuraran les novetats rellevants per a la tramitació de sol·licituds d'adopció. NOVETAT: Instrucció 9-16 Diferencia d'edadt entre adoptant i adoptat

Telèfon d'Atenció a la Infància

La Línia d'Ajuda a la Infància, de la Comunitat Valenciana, número 116111, és un telèfon gratuït per al públic, que funciona ininterrompudament les 24 hores al dia tot l'any.