Vicepresidència i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda
Ves enrere Informació pública del projecte d’orde del premi «Bones pràctiques en centres residencials de persones majors»
Informació pública del projecte d’orde del premi «Bones pràctiques en centres residencials de persones majors»
Una vegada substanciada la consulta pública prèvia a la redacció del projecte d’ordre de la Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge per la qual s’establixen les bases reguladores dels premis de bones pràctiques en centres residencials de persones majors, i de conformitat amb el que s’establix en els articles 133.2 de la Llei 39/2015, de 2 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; 42 i 43.1.c de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i 47 de la Llei 2/2015, de 2 d’abril, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, la Direcció General de Dependència i de les Persones Majors inicia l’obertura d’un període d’audiència pública de l’esmentat projecte d’ordre, durant el període de 10 dies naturals, segons el que es disposa en l’apartat 4, de l’article 14, així com en l’article 16 de la Llei 4/2023, de 13 d’abril, de participació ciutadana i foment de l’associacionisme de la Comunitat Valenciana, tot això en relació amb l’apartat 1 de l’article 165 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d’hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, comptador a partir de l’endemà de la publicació del present anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana a fi de donar audiència als ciutadans afectats i demanar totes les aportacions addicionals que puguen fer altres persones o entitats.
El projecte d’ordre pot ser consultat en aquest enllaç
Les al·legacions, suggeriments o observacions podran ser remeses, per a la seua consideració, a la Direcció General de Dependència i de les Persones Majors, a través del Registre General de la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, al carrer de la Democràcia, 77, Ciutat Administrativa 9 d’octubre, torre 4, o per correu electrònic a l’adreça subvencionestramitacion_dgpm@gva.es fins del dia 30 de març de 2024.