Activitats

Ves enrere Caminem

Caminem

“Si camines sola, aniràs més ràpid; si camines acompanyada, arribaràs més lluny.”

Proverbi xinès

Caminar és una de les activitats aeròbiques més populars i accessibles, la qual, unida a una bona alimentació, és una part molt important per a la salut de la gent gran. Té molts beneficis tant a curt com a llarg termini, com per exemple: millora la salut dels ossos i la musculatura, ajuda a mantenir el pes corporal, prevé l'augment de la pressió arterial, augmenta les endorfines (hormones del benestar), repercutint favorablement a l'estat d'ànim, potencia la força, resistència i flexibilitat, reforça el sistema immunològic, ajuda a la socialització amb altres persones, disminuint la possible sensació de solitud, etc.

Aquesta activitat començarà a la porta del CEAM, amb un petit estirament abans de començar a caminar. Les opcions de ruta són les següents:

  • Passeig per la zona verda del polígon de Paterna (es tracta d´un recorregut d´uns 3 km per un parc condicionat per a activitats d´oci).
  • Passeig per la Mola de Paterna.
  • Passeig per l'horta i el parc fluvial del riu Túria.
  • Passeig cultural per la població, com ara visitar el museu de ceràmica (a consultar a l'oficina d'informació del municipi).

S'acabarà l'activitat amb una petita sessió d'estiraments a l'aire lliure per evitar lesions possibles i completar l'activitat física.

Dimarts i dijous al matí.

Professor: Luis del Barrio.