INFORMACIÓ RELATIVA Al TRÀMIT DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA DEL PROJECTE DE DECRET DEL CONSELL, PEL QUAL ES REGULA LA TIPOLOGIA I FUNCIONAMENT DELS SERVEIS, PROGRAMES I CENTRES DE SERVEIS SOCIALS I LA SEUA ORDENACIÓ DINS DE L'ESTRUCTURA FUNCIONAL, TERRITORIAL I COMPETENCIAL DEL SISTEMA PÚBLIC VALENCIÀ DE SERVEIS SOCIALS - Vicepresidencia Segunda y Conselleria de Servicios Sociales, Igualdad y Vivienda - inclusio.gva.es
Ves enrere INFORMACIÓ RELATIVA Al TRÀMIT DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA DEL PROJECTE DE DECRET DEL CONSELL, PEL QUAL ES REGULA LA TIPOLOGIA I FUNCIONAMENT DELS SERVEIS, PROGRAMES I CENTRES DE SERVEIS SOCIALS I LA SEUA ORDENACIÓ DINS DE L'ESTRUCTURA FUNCIONAL, TERRITORIAL I COMPETENCIAL DEL SISTEMA PÚBLIC VALENCIÀ DE SERVEIS SOCIALS
INFORMACIÓ RELATIVA Al TRÀMIT DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA DEL PROJECTE DE DECRET DEL CONSELL, PEL QUAL ES REGULA LA TIPOLOGIA I FUNCIONAMENT DELS SERVEIS, PROGRAMES I CENTRES DE SERVEIS SOCIALS I LA SEUA ORDENACIÓ DINS DE L'ESTRUCTURA FUNCIONAL, TERRITORIAL I COMPETENCIAL DEL SISTEMA PÚBLIC VALENCIÀ DE SERVEIS SOCIALS
El tràmit de consulta pública té per objecte recaptar l'opinió de la ciutadania, així com de les organitzacions i associacions, amb anterioritat a l'elaboració d'un projecte normatiu, a fi que les potencials persones destinatàries de la norma i la ciutadania en general tinguen la possibilitat de participar i realitzar aportacions sobre això.
En compliment de l'article 133.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que estableix que amb caràcter previ a l'elaboració d'un projecte normatiu, se substanciarà una consulta pública, a través del portal web de l'Administració competent (www.inclusio.gva.es) en què es demanarà l'opinió de totes les persones i de les organitzacions potencialment afectades per la futura norma sobre aquells aspectes que tenen relació amb aquesta.
En el present document, en concret es recull la següent informació:
- Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa (projecte de decret).
- La necessitat i oportunitat de la seua aprovació.
- Els objectius de la norma.
- Les possibles solucions alternatives reguladores i no reguladores.
A fi de recaptar les aportacions i opinions de la ciutadania i de les entitats, aquestes es poden remetre a partir de l'endemà al de la publicació del document de consulta en la web de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, des de el dia 23 de setembre de 2021 fins al dia 14 d'octubre de 2021, tots dos inclusivament, a l'adreça de correu electrònic: dg_ivafiq@gva.es
Aquesta fase és independent del tràmit d'audiència i informació pública previst en l'article 133.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Document de consulta pública prèvia
- Publicat el dia 22 de setembre de 2021.
El Director General de l'Institut Valencià de Formació, Investigació i Qualitat dels Serveis Socials