Organismes

processos tancats

Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge

Ves enrere INFORMACIÓ RELATIVA Al TRÀMIT DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA DEL PROJECTE DE DECRET DEL CONSELL, PEL QUAL ES REGULA LA TIPOLOGIA I FUNCIONAMENT DELS SERVEIS, PROGRAMES I CENTRES DE SERVEIS SOCIALS I LA SEUA ORDENACIÓ DINS DE L'ESTRUCTURA FUNCIONAL, TERRITORIAL I COMPETENCIAL DEL SISTEMA PÚBLIC VALENCIÀ DE SERVEIS SOCIALS

INFORMACIÓ RELATIVA Al TRÀMIT DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA DEL PROJECTE DE DECRET DEL CONSELL, PEL QUAL ES REGULA LA TIPOLOGIA I FUNCIONAMENT DELS SERVEIS, PROGRAMES I CENTRES DE SERVEIS SOCIALS I LA SEUA ORDENACIÓ DINS DE L'ESTRUCTURA FUNCIONAL, TERRITORIAL I COMPETENCIAL DEL SISTEMA PÚBLIC VALENCIÀ DE SERVEIS SOCIALS

El tràmit de consulta pública té per objecte recaptar l'opinió de la ciutadania, així com de les organitzacions i associacions, amb anterioritat a l'elaboració d'un projecte normatiu, a fi que les potencials persones destinatàries de la norma i la ciutadania en general tinguen la possibilitat de participar i realitzar aportacions sobre això.

En compliment de l'article 133.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, que estableix que amb caràcter previ a l'elaboració d'un projecte normatiu, se substanciarà una consulta pública, a través del portal web de l'Administració competent (www.inclusio.gva.es) en què es demanarà l'opinió de totes les persones i de les organitzacions potencialment afectades per la futura norma sobre aquells aspectes que tenen relació amb aquesta.

En el present document, en concret es recull la següent informació:

  • Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa (projecte de decret).
  • La necessitat i oportunitat de la seua aprovació.
  • Els objectius de la norma.
  • Les possibles solucions alternatives reguladores i no reguladores.


A fi de recaptar les aportacions i opinions de la ciutadania i de les entitats, aquestes es poden remetre a partir de l'endemà al de la publicació del document de consulta en la web de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, des de el dia 23 de setembre de 2021 fins al dia 14 d'octubre de 2021, tots dos inclusivament, a l'adreça de correu electrònic: dg_ivafiq@gva.es

Aquesta fase és independent del tràmit d'audiència i informació pública previst en l'article 133.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El Director General de l'Institut Valencià de Formació, Investigació i Qualitat dels Serveis Socials